FANDOM

Żaneta
Jeanette 2015.png
Żaneta
Rodzina: Brittany (siostra)

Eleonora (siostra) Dave Seville (opiekun)

Przyjaciele Szymon (miłość)

Alvin (przyjaciel) Teodor (przyjaciel)

Wygląd ogólny Kolor oczu: Fioletowe (fim) Niebieskie (serial)

Kolor futerka: Ciemno brązowe Ulubiony kolor: Fioletowy

Żaneta - (ang. Jeanette) starsza siostra Brittany i Eleonory, jedna z członkiń Wiewióretek. Jest najmądrzejsza z całej trójki, bardzo lubi czytać książki. Jest raczej nieśmiała, aczkolwiek na scenie staje się pewna siebie i czuje się jak ryba w wodzie. Jest żeńskim odpowiednikiem Szymona, w którym zresztą jest zakochana z wzajemnością. Uwielbia kolor fioletowy.

OsobowośćEdytuj

Żaneta jest troskliwą, mądrą siostrą, która jest rozsądna i zazwyczaj nie pakuje się w kłopoty (w każdym razie nie sama z siebie). Uwielbia czytać książki i uczyć się. Posiada rozległą wiedzę na dużo tematów. Zawsze stara się załagodzić wszelkie spory w rodzinie. Mimo że nie zamierza konkurować z siostrami w wyścigu o sławę, niemniej jednak nie była zadowolona, gdy Ian chciał uczynić ją i Eleonorę jedynie chórkiem młodszej siostry(Brittany). Zawsze staje po stronie sióstr i zawsze może liczyć na wsparcie z ich strony.

WyglądEdytuj

Żaneta jest najwyższa z sióstr. Ma szczupłą sylwetkę, brązowe futerko, liliowe oczy i okrągłe fioletowe okulary. Nosi zazwyczaj fioletową koszulkę, ciemnoniebieską spódniczkę i krótką dżinsową kurtkę. W jej ubiorze zawsze dominuje fiolet.

Relacje z innymiEdytuj

BrittanyEdytuj

Z młodszą siostrą Żaneta tak naprawdę nie ma wiele wspólnego. Woli czytać książki i spędzać czas z Szymonem, który jest jej bratnią duszą niż z siostrą. Są jednak bardzo zżyte ze sobą i zawsze wstawiają się jedna za drugą.

EleonoraEdytuj

Żaneta bardzo troszczy się o młodszą i niedoświadczoną życiowo siostrzyczkę. Kiedy ta zwichnęła nogę podczas wypadku na wyspie, zrobiła jej kule i wózek, aby nie obciążała za bardzo uszkodzonej łapy. Zawsze jest przy siostrze gdy ta jej potrzebuje.

AlvinEdytuj

Żaneta i Alvin są jedynie przyjaciółmi.

SzymonEdytuj

Szymon i Żaneta zakochali się w sobie, kiedy tylko zobaczyli się po raz pierwszy. Oboje byli zbyt nieśmiali aby rozmawiać o swoich uczuciach, jednak wyraźnie było widać, jak bardzo się lubią. Ich relacje zyskały większe znaczenie kiedy podczas pobytu na wyspie Szymona ukąsił pająk. Wskutek działania jadu uważał się za Simona - francuskiego lowelasa. Nie pamiętał niczego ze swojego "poprzedniego" życia. Stał się taki jak Alvin - beztroski, pewny siebie i wyluzowany. Nie krył się już z uczuciami i obsypywał Żanetę prezentami, czułymi słówkami, tańczył z nią i pomagał jej przejść przez most zrobiony ze starego drzewa. Po oberwaniu w głowę piłką baseballową "odzyskał" swoje prawdziwe ja i przeprosił Żanetę za swoje zachowanie, którego zresztą nie pamiętał.

TeodorEdytuj

Teodor przyjaźni się z Żanetą, lubią oglądać razem filmy i razem się bawić.

DaveEdytuj

Dave przygarnął wiewióretki, ponieważ te potrzebowały jakiegoś domu. Otoczył je iście rodzicielską opieką i traktował jak własne córki. Angażował się również w ich karierę.

IanEdytuj

Żaneta ufała Ianowi, który jednak zawiódł ją i jej siostry - oszukiwał je, kłamał i zamknął w klatce. Wykorzystał je po to, aby powrócić w wielkim stylu. Po tym wszystkim siostry uciekły od niego.

CytatyEdytuj

"Niezłe ciacho z tego Szymona!"

- Żaneta o Szymonie, kiedy zobaczyli się po raz pierwszy

"Co... co ty robisz?"

- Żaneta zdziwiona frywolnym zachowaniem Szymona po "przemianie" w Simona

"Bardzo sprytne!"

- Żaneta komplementuje sposób Szymona na rozpalenie ogniska

"Dosyć! Jeden dzień w dziczy zrobił z nas... zwierzęta!"

- Żaneta przerywa konflikt o owoc

Galeria Edytuj

Galeria postaci

Postacie
Główni Bohaterowie
Alvin SevilleSzymon SevilleTeodor SevilleBrittanyŻanetaEleonoraDaveIan Hawke
Poboczni Bohaterowie
Zoe

Więcej z Fandomu

Losowa wiki