FANDOM

alvin psotny rezolutny chłop wiewiór uwielbia kolor czerwony oKocha być na scenie. Jest typem gwiazdora, który jest bardzo pewny siebie. Mimo że nie miał kłopotów z nieśmiałością to nie był w stanie wyznać Brittany miłości, jedynie się z nią droczy. Również nie zwraca uwagi na to, że rani Teodora. Pomimo tego troszczy się o niego i kocha go, tak samo jak Szymona. Ciągle mu jednak wypomina brak luzu.

Alvin często ukrywa swoje emocje pod maską luzaka. Rzadko wywiązuje się z obietnic, ale jest honorowy.

Wygląd Edytuj

Alvin00

Alvin jest szczupłą wiewiórką o średnim wzroście (jest wyższy niż Teodor i niższy niż Szymon) i brązowym futerku. W filmie ma brązowe oczy, jednak w serialu są one niebieskie. Nosi czerwoną bluzę z kapturem i żółtą lirerą "A" oraz czerwoną czapkę (tylko w serialu).

Relacje z innymi Edytuj

Szymon Edytuj

Starszy brat często denerwuje Alvina tym, że "zachowuje się jak Dave", czyli w ogóle nie chce się z nim bawić ani psocić tak jak on, za to często go napomina. Mimo to zawsze wstawia się za nim i kocha go.

Teodor Edytuj

Alvin kocha Teodora, choć wcale nie traktuje go jak młodszego brata, raczej jak kumpla.

Brittany Edytuj

W Brittany Alvin zakochał się od pierwszego wejrzenia - zresztą z wzajemnością. Nie przyznaje się do tego, choć widać to jak na dłoni. Alvin jest męskim "odpowiednikiem" Britt. Oboje są liderami grup, lubią kolory które się od siebie wywodzą, są pewnymi siebie gwiazdami, czują się na scenie jak ryby w wodzie.

Kiedy Alvin zadręczał się myślą, że to przez niego Dave ich nie szuka na wyspie, zwierzył się właśnie Brittany. Skomplementował jej szałas i usiłował ostrzec ją przed Ianem. Kiedy zadzwoniła do niego z prośbą o zastąpienie ich na muzycznym pojedynku Alvin szybko ruszył jej i jej siostrom na pomoc.

Wiewiórka droczy się tylko z Brittany. W ten sposób kryje swoje uczucia. Britt również ich nie okazuje, mimo iż gołym okiem widać, że są w sobie zakochani - na koncertach tańczą i śpiewają razem, wiewióretka rumieniła się, kiedy ten podziwiał jej domek i gdy na pocieszenie przytulała go.

Żaneta Edytuj

Z Żanetą Alvina łączą jedynie przyjacielskie stosunki.

Eleonora Edytuj

Eleonora i Alvin to przyjaciele.

Dave Edytuj

Alvin traktuje Dave'a jak ojca.

Cytaty Edytuj

"Ło-ło-ło. Wrzuć na luz. My to wiewiórki. Wie-wiór-ki!"

- Alvin tłumaczy Dave'owi kim są

"Hej, Brittany! Lepiej... lepiej uważaj!"

- Alvin usiłuje ostrzec koleżankę przed upadkiem z lady

"Dobranoc Dave! I dobry wieczór paniom! Wolę być wstrząśnięty, niż zmieszany."

-Alvin przygotowuje się do wyjścia do kasyna

"Ło-o-ho! Brittany! Ale super-mega-wyczesana chata!"

- Alvin podziwia szałas ukochanej

"Co wy wyprawiacie? Błoto jest śliskie! Hej! To było niebezpieczne! Ktoś mógł stracić oko! Czy wy mnie w ogóle słuchacie? Dostaniecie zapalenia płuc! Szymon! Ten szałas to był twój pomysł, TWÓJ!"

- Alvin usiłuje przemówić do rozsądku wiewiórkom.

"SZYYYYYYYYMOOOOOOOOON!

Ee..Alvin..? Zaczynasz gadać jak Dave...

Nieeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

-Rozmowa Alvina i Brittany, gdy po przemianie Szymona w Simona

Galeria Edytuj

Galeria postaci

Postacie
Główni Bohaterowie
Alvin SevilleSzymon SevilleTeodor SevilleBrittanyŻanetaEleonoraDaveIan Hawke
Poboczni Bohaterowie
Zoe

Więcej z Fandomu

Losowa wiki