FANDOM

Jest liderką wiwiuretek ma 9 lat jes młodszą siostrą Jenette a starszą Eleanor . Jej miłość to alvin i często nazywana jest przez niego brit. Brittany najbardziej z siustr ufała lanowi menadżerowi wiewiórettek. Ale gdy zamknął wiewiórettki w klatce znienawidziły go i uciekły od niego . Brittany i Alvin mają ze zobą wiele wspulnego oboje są liderami zespołuw , mają po tyle samo lat , i oboje lubią dbać o swuj wygląd i być w centrum uwagi. Brittany nie ma za złe Alvinowi że Alvin nie lubi rurzowego. Brittany jest dosyć przechwalna ma się za najładniejszą hoć to prawda bo mi najbardziej się podaba Brit. Brit i Alvin lubią być w cetrum uwagi. Brit nosi jasno rurzowy mundurek z krawatem i do tego ciemno rurzowąn spudniuczkę,w kreskuwce nosiła rurzową sukienkę oplecioną w rzułtą kokardę i do tego czarne pantofelki , w serjalu animowanym nosiła jasno rurzową bluzkę z czarnymi rajstopami i pantoflami w karzdej wersji brit wyglądała naprawdę ślicznie.Brittany pomogła Eleanor przy opiece nad pingwinem hoć Brit bardziej się dla niego poświęciła. Zdrobnienie Brit zostało wymyślone przez Alvina w serjalu animowanym na tomiast w filmie raz tak do niej powiedziała jej siotra Jenetta, w kreskuwce wogule go nie było. ale ja wolę zdrobnienie Britni. Brittany uwielbia rurzowy dlatego wszystkie ubrania jakie nosiła Brit były w kolorze rurzowym. Brittany jest silna i umie się obronić a ma przed czym bo w jej klasie była taka dziewczynka ktora jej nie nawidziła i stale jej dokuczała. Brittany nie lubi swojego menadrzera poniewarz zamkną ją i jej siostry w klatce, dlatago niemile zareagowała gdy zobaczyła go wdedy wyspie, ale wiedziała rze Dave nie pozwoli rzeby lan zrobił jej coś złegoi dlatego jej ulrzyło..