FANDOM

Brittany
Brittany 2015
Brittany
Rodzina: Żaneta (siostra)

Eleonora (siostra) Dave Seville (opiekun)

Przyjaciele Alvin (miłość)

Szymon (przyjaciel) Teodor (przyjaciel)

Wygląd ogólny Kolor oczu: Niebieskie

Kolor futerka: Rude Ulubiony kolor: Różowy

Brittany - liderka i członkini dziewczyńskiego trio Wiewióretki. Jest młodszą siostrą Żanety i starszą siostrą Eleonory. Bardzo marzy o zostaniu supergwiazdą, rozpoznawaną na całym świecie. Sądzi, że każdy słyszał już o niej i jej siostrach. Jest żeńskim odpowiednikiem Alvina. Uwielbia kolor różowy. Często nazywana jest "Britt".

OsobowośćEdytuj

Brittany jest nieco arogancką i zadufaną w sobie Wiewióretką.Zawsze chce być w centrum uwagi. Czasami jest zazdrosna. Pomimo, że czasami bywa złośliwa, to troszczy się o swoich przyjaciół. Pełni rolę liderki i głównej wokalistki tria Wiewióretki. Podoba jej się Alvin (zresztą ze wzajemnością), lecz stara się tego nie okazywać i często mu dokucza. Panicznie boi się duchów.

WyglądEdytuj

Brittany ma rude futerko i niebieskie oczy. Jest szczupła i dosyć wysoka - wyższa od Eleonory, ale niższa od Żanety. W jej ubiorze zawsze dominuje róż. Na co dzień zakłada krótką, jasnoróżową ramoneskę, spódniczkę o ciemniejszym odcieniu, krawat w kraciasty motyw oraz perłową, niemal białą koszulkę.

Relacje z innymiEdytuj

ŻanetaEdytuj

To starsza siostra Brittany. Obie mają dobry kontakt i zawsze jedna trzymają swoją stronę.

EleonoraEdytuj

Młodsza siostra liderki. Chociaż Brittany nie opiekuje się szczególnie Eleonorą, to niewątpliwie kochają się.

AlvinEdytuj

Alvin i Brittany to swoje "odpowiedniki". Oboje są liderami grup, uwielbiają być w centrum uwagi, lubią kolory, które są od siebie pochodne. O ich relacji można powiedzieć wiele. Kiedy pierwszy raz się zobaczyli na szkolnym korytarzu, od razu się w sobie zakochali. Alvin często droczy się z Brittany, na co ona zazwyczaj reaguje opryskliwie. Mimo wszystko nadal darzą się uczuciem. Kryją się jednak z tym i żadne (w przeciwieństwie do ich rodzeństwa) nie okazuje sobie aż tak dużo serdecznych uczuć. Jednak Alvin usiłował ostrzec wiewióretkę przed Ianem, a gdy trafili na bezludną wyspę zwierzał się jej. To właśnie jemu Brittany co wieczór mówi "dobranoc". Komplementował ją, twierdząc, że może jednak Brittany jest "tą bystrą", a w chwilach, gdy to mówił, można zaobserwować różowe ślady na policzkach wiewiórki, które sugerują, że ta rumieniła się. To samo da się zauważyć, kiedy pocieszała Alvina i przytulała go.

Kiedy Ian skłamał Wiewióretkom na temat Wiewiórek, Brittany wydawała się być naprawdę rozczarowana, gdy menedżer oczerniał Alvina. Widocznie mu niedowierzała. Podczas ich pierwszego spotkania na korytarzu zakochują się w sobie, ale Brittany słuchając zasad Iana, odeszła zabierając siostry za sobą, choć ciągle spoglądała do tyłu i wyraźnie nie podobały jej się reguły ustanowione przez Iana.

SzymonEdytuj

Szymon to jedynie przyjaciel Brittany. Niewiele uwagi poświęcono ich kontaktom, jednak prawdopodobnie są przyjaciółmi.

TeodorEdytuj

Teodor rzadko rozmawia z Brittany. Nie wiadomo za dużo, jakie są ich wzajemne relacje, jednak są najpewniej przyjaciółmi.

Dave Edytuj

Dave przygarnął wiewióretki, ponieważ potrzebowały jakiegoś domu. Kupił im trzypiętrowe łóżko i zaczął traktować jak własne córki. Angażował się również w ich karierę i usiłował chronić przed Ianem.

Ian Hawke Edytuj

Brittany początkowo bardzo ufała Ianowi. Podziwiała go i razem z siostrami z lasu odbyły długą drogę, aby przedstawić się Ianowi i zaprezentować mu ich talent. Ianowi nie zależało na wiewiórkach, wykorzystał je jedynie po to, aby się wzbogacić i wrócić na szczyt. Oszukał je kilka razy - pokazał im luksusowy apartament na pokaz i skłamał, że mieszka w nim, oczerniał Alvina, Szymona i Teodora, kazał im wystartować w szkolnym konkursie, gdzie miały pokonać wiewiórki, a następnie chciał, aby wzięły udział w koncercie Britney Spears. Kiedy zaś siostry odmówiły na rzecz konkursu muzycznego, dzięki któremu mogły uratować szkolne koło muzyczne, zagroził im, że usmaży je na grillu - po czym zamknął je w klatce. Po tym wszystkim wiewióretki znienawidziły Iana i uciekły od niego.

Cytaty Edytuj

"Żadnych "ale", Alvin! Jestem pewna, że dostaniemy się z Ianem na sam szczyyyt!"

-Brittany spada z lady na stołówce

"To takie niesprawiedliwe wobec nas, wobec Dave'a, a już na pewno wobec kapitana, który z pewnością liczył, że nareszcie mnie pozna!"

-Britt wyraża swoją frustrację faktem, że ominie ich kolacja z kapitanem statku

"Sobą! Muszę zająć się sobą! Dwa dni się nie kąpałam! Zobacz, jak ja wyglądam! Nie dam się przecież uratować w takim stanie!"

-Brittany jest załamana brakiem dostępu do prysznica na wyspie

"Tak, wiem, ale słyszałyście, co mówił Ian? Są niebezpieczni, mamy na nich uważać!"

-Brittany powtarza słowa Iana

"O rany, ale ładna. Hej, to ja!"

-Reakcja liderki Wiewióretek na swoje zdjęcie na okładce magazynu

"Czekając na Dave'a możemy przecież mieszkać wygodnie i z klasą, prawda? Twój domek... cóż, starałeś się!"

-Brittany o szałasie Alvina

"Zabieraj mi te swoje tipsy sprzed oczu! Albo nadziejesz się na moje pazurki... A one, skarbie, są prawdziwe!"

- Brittany grozi tancerce, która kwestionuje umiejętności taneczne wiewióretek

"Tak chcesz ze mną pogrywać?"

- Brittany do siebie po insynuacji Alvina, że nie zdoła wybudować szałasu.

Galeria Edytuj

Galeria postaci

Postacie
Główni Bohaterowie
Alvin SevilleSzymon SevilleTeodor SevilleBrittanyŻanetaEleonoraDaveIan Hawke
Poboczni Bohaterowie
Zoe