FANDOM

Brittany
Brittany 2015.png
Brittany
Rodzina: Żaneta (siostra)

Eleonora (siostra) Dave Seville (opiekun)

Przyjaciele Alvin (miłość)

Szymon (przyjaciel) Teodor (przyjaciel)

Wygląd ogólny Kolor oczu: Niebieskie

Kolor futerka: Rude Ulubiony kolor: Różowy

Brittany - liderka i członkini dziewczyńskiego trio Wiewióretki. Jest młodszą siostrą Żanety i starszą siostrą Eleonory. Bardzo chce zostać supergwiazdą, rozpoznawaną na całym świecie. Sądzi, że każdy słyszał już o niej i jej siostrach. Jest żeńskim odpowiednikiem Alvina. Uwielbia kolor różowy. Czasami wołają na nią Britt.

OsobowośćEdytuj

Brittany jest (troche) zadufano w sobie wiewióretko.Chce być w centrum uwagi.Czasami jest zazdrosna.Pomimo że czasami jest (odrobine) wredna, pomaga i martwi się o swoich przyjaciół.Jest liederko wiewióretek dlatego cała odpowiedzialność zespołu jest w jej rękach.Jest zakochana w Alvinie (tak samo jak Alvin w niej) lecz stara się tego nieokazywać i często mu dokucza.Boi się duchów.Dba o swoje siostry.

WyglądEdytuj

Brittany ma rude futerko i niebieskie oczy. Jest szczupła i dosyć wysoka - wyższa od Eleonory, ale niższa od Żanety. W jej ubiorze zawsze dominuje róż. Na co dzień ubiera krótką, jasnoróżową kurteczkę, krawat, ciemnoróżową spódniczkę oraz perłoworóżową, niemal białą koszulkę.

Relacje z innymiEdytuj

ŻanetaEdytuj

To starsza siostra Brittany. Siostry mają dobry kontakt i zawsze jedna trzyma stronę drugiej.

EleonoraEdytuj

Młodsza siostra liderki. Chociaż Brittany nie opiekuje się szczególnie Eleonorą, to niewątpliwie kochają się.

AlvinEdytuj

Alvin i Brittany to swoje "odpowiedniki". Oboje są liderami grup, uwielbiają być w centrum uwagi, lubią kolory, które są od siebie pochodne. O ich relacji można powiedzieć wiele. Kiedy pierwszy raz się zobaczyli na szkolnym korytarzu, od razu się w sobie zakochali. Alvin często droczy się z Brittany, na co ona zazwyczaj reaguje opryskliwie. Mimo wszystko nadal darzą się uczuciem. Kryją się jednak z tym i żadne (w przeciwieństwie do ich rodzeństwa) nie okazuje sobie aż tak dużo serdecznych uczuć. Jednak Alvin usiłował ostrzec wiewióretkę przed Ianem, a gdy trafili na bezludną wyspę zwierzał się jej. To właśnie jemu Brittany co wieczór mówi "dobranoc". Komplementował ją, twierdząc, że może jednak Brittany jest "tą bystrą", a w chwilach, gdy to mówił, można zaobserwować różowe ślady na policzkach wiewiórki, które sugerują, że ta rumieniła się. To samo da się zauważyć, kiedy pocieszała Alvina i przytulała go.

Kiedy Ian skłamał wiewióretkom na temat wiewiórek, Brittany wydawała się być naprawdę rozczarowana, gdy menedżer oczerniał Alvina. Widocznie mu niedowierzała. Podczas ich pierwszego spotkania na korytarzu widocznie zakochują się w sobie, ale Brittany słuchając zasad Iana, odeszła zabierając siostry za sobą, choć ciągle spoglądała do tyłu i wyraźnie nie podobały jej się reguły ustanowione przez Iana.

SzymonEdytuj

Szymon to jedynie przyjaciel Brittany. Niewiele uwagi poświęcono ich kontaktom, jednak prawdopodobnie są przyjaciółmi.

TeodorEdytuj

Teodor rzadko rozmawia z Brittany. Nie wiadomo za dużo, jakie są ich wzajemne relacje, jednak są najpewniej przyjaciółmi.

Dave Edytuj

Dave przygarnął wiewióretki, ponieważ potrzebowały jakiegoś domu. Kupił im trzypiętrowe łóżko i zaczął traktować jak własne córki. Angażował się również w ich karierę i usiłował chronić przed Ianem.

Ian Hawke Edytuj

Brittany początkowo bardzo ufała Ianowi. Podziwiała go i razem z siostrami z lasu odbyły długą drogę, aby przedstawić się Ianowi i zaprezentować mu ich talent. Ianowi nie zależało na wiewiórkach, wykorzystał je jedynie po to, aby się wzbogacić i wrócić na szczyt. Oszukał je kilka razy - pokazał im luksusowy apartament na pokaz i skłamał, że mieszka w nim, oczerniał Alvina, Szymona i Teodora, kazał im wystartować w szkolnym konkursie, gdzie miały pokonać wiewiórki, a następnie chciał, aby wzięły udział w koncercie Britney Spears. Kiedy zaś siostry odmówiły na rzecz konkursu muzycznego, dzięki któremu mogły uratować szkolne koło muzyczne, zagroził im, że usmaży je na grillu - po czym zamknął je w klatce. Po tym wszystkim wiewióretki znienawidziły Iana i uciekły od niego.

Cytaty Edytuj

"Żadnych "ale", Alvin! Jestem pewna, że dostaniemy się z jeniem na sam szczyyyt!"

-Brittany spada z lady na stołówce

"To takie niesprawiedliwe wobec nas, wobec Dave'a, a już na pewno wobec kapitana, który z pewnością liczył, że nareszcie mnie pozna!"

-Britt wyraża swoją frustrację faktem, że ominie ich kolacja z kapitanem statku

"Sobą! Muszę zająć się sobą! Dwa dni się nie kąpałam! Zobacz, jak ja wyglądam! Nie dam się przecież uratować w takim stanie!"

-Brittany jest załamana brakiem dostępu do prysznica na wyspie

"Tak, wiem, ale słyszałyście, co mówił Ian? Są niebezpieczni, mamy na nich uważać!"

-Brittany powtarza słowa jane

"O rany, ale ładna. Hej, to ja!"

-Reakcja liderki Wiewióretek na swoje zdjęcie na okładce magazynu

"Czekając na Dave'a możemy przecież mieszkać wygodnie i z klasą, prawda? Twój domek... cóż, starałeś się!"

Brittany o szałasie Alvina

"Zabieraj mi te swoje klipsy sprzed oczu! Albo nadziejesz się na moje pazurki... A one, skarbie, są prawdziwe!"

- Brittany grozi tancerce, która kwestionuje umiejętności taneczne wiewióretek

"Tak chcesz ze mną pogrywać?"

- Brittany do siebie po insynuacji Alvina, że nie zdoła wybudować szałasu.

Galeria Edytuj

Galeria postaci

Postacie
Główni Bohaterowie
Alvin SevilleSzymon SevilleTeodor SevilleBrittanyŻanetaEleonoraDaveIan Hawke
Poboczni Bohaterowie
Zoe

Więcej z Fandomu

Losowa wiki