FANDOM

Tekst Edytuj

Trzy wiewióry co śpiewają *co śpiewają*

Alvin-chipmunks-clips.jpg

Stary hicior odkurzają *odkurzają* Gryzoń bądź , Weź na ząb poczuj klimat wczuj się w ton. Gryzoń bądź muszę zgryź, z wiewiórami hulaj dziś.

Alvin: Poszedłem do Szamana by poskarżyć się, *u huuuu* poszedłem by powiedzieć o miłości mej. *u huuuu* A szaman na to że co robić on już wie zaklina: U cziczikicz ucz a a tylko czas tylko czas by ona była Twoja, *oh yeah* U cziczikicz ucz a a dziewczyna bedzie Twoja *dziewczyna będzie moja*. U cziczikicz ucz a a tylko czas tylko czas by ona była Twoja, *uuuuuuhi* U cziczikicz ucz a a dziewczyna bedzie Twoja.

No DJ zapodawaj

Trzy wiewióry co śpiewają *co śpiewają*. Stary hicior odkurzają *odkurzają*. Gryzoń bądź , Weź na ząb poczuj klimat wczuj się w ton. Gryzoń bądź muszę zgryź, z wiewiórami hulaj dziś.

Alvin Szymon i Teodor

Szymon: Wróciłem do szamana by poskarżyć się *u huuuu*. Wróciłem by powiedzieć że nie kochasz mnie *u huuu*. A szaman jak to on czarować zaczął znów zaklinał: *huuu nowe zaklęcie* U cziczikicz ucz a a tylko czas tylko czas by ona była Twoja. *oh yee yee* U cziczikicz ucz a a dziewczyna bedzie Twoja. U cziczikicz ucz a a tylko czas tylko czas by ona była Twoja. U cziczikicz ucz a a dziewczyna bedzie Twoja.

Wciąż przede mną serce masz zamknięte nie rób tak *nie tak*. Poszedłem więc po radę by, dowiedzieć się jak ogrzać mogę jej...

Teodor: Mój kumpel szaman mówi mi co robić mam *uhuu* Mój kumpel szaman mówi mi co mówić mam *uhuu* Więc będziesz moja, bo powtarzać to wciąż: *ehee ehee zaklęcie* U cziczikicz ucz a a tylko czas tylko czas by ona była Twoja. *oh yee yee* U cziczikicz ucz a a dziewczyna bedzie Twoja. U cziczikicz ucz a a tylko czas tylko czas by ona była Twoja. U cziczikicz ucz a a dziewczyna bedzie Twoja. x2

Więcej z Fandomu

Losowa wiki